Ce m-am plictisit sa astept mult-din nou-mediatizatul sfarsit al lumii.Se anuntasera furtuni cu viteze ale vantului de 1600 de km/h(deci,teoretic,te-ai fi simtit de parca trece un avion supersonic pe langa tine?),eruptii ale tuturor vulcanilor(cate artificii,frate!) si,colac peste pupaza,si o eclipsa care ar fi distrus campul magnetic al Terrei.

Acum,exceptand faptul ca m-am „stricat” de ras cand am auzit „goangele” astea la „tembelizor”,trebuie sa recunosc ca sunt multi oameni prosti in lume.Oameni care probabil au crezut si aceasta asa-zisa profetie,la fel cum au crezut-o si pe cea din 21 mai.Oameni care,probabil,se asteptau la ce e mai rau.

Dar ce poate fi mai rau?Chiar crede cineva ca,daca ar fi sa se intample ce a zis ala,traieste cineva suficient de mult incat sa fie martor?Ganditi-va un pic:bate vantul cu 1600 de km/h..nu e ca si cum ai putea sta agatat de o bara si sa zici „ba,esti prost?”.Nu,la o asa viteza a vantului,te ia pe sus si dus esti.Sau daca ar erupe toti vulcanii planetei,ar putea cineva sa stea si sa zica „INCREDIBIL”?Nu,pentru ca in clipa imediat urmatoare eruptiei,toata lumea ar fi moarta,sub un metru de lava fierbinte.

Pe noi nu natura ne va omori.Noi o sa ne omoram singuri.Mai intai psihologic,prin astfel de tampenii debitate de unul si altul la televizor,marii „profeti” ai vremurilor noastre.Iar apoi,fizic.O sa ii credem si,ca sa scapam de chinuri groaznice provocate de o natura dezlantuita,o sa ne aruncam singuri de pe bloc.”Ce naiba,macar am facut-o eu!”

Odata si odata,tot ne ducem naibii.Ori ca e natura,ori ca e moarte naturala.Nu inteleg ce tot ne e frica de catastrofe,de sfarsitul lumii si de alte astfel de lucruri.De parca am trai o vesnicie…

