Da,din păcate s-a dus această vară.O vară perfectă pentru mine.O vară in care am participat la cel mai frumos proiect al vieții mele.Două tabere de vară in Republica Moldova.Două tabere în care am invățat atât de multe,în care mi-am făcut atâția prieteni încât nu mi-a venit să cred.

Când am ajuns acolo,am crezut că îmi va fi foarte greu să mă adaptez,însă colegii mei educatori au ținut să îmi arate că moldovenii sunt cel puțin la fel de primitori precum românii.M-au integrat încă din prima zi și m-au făcut să mă simt ca acasă.

De copii nici nu mai zic.Probabil nu mi-ar ajunge 3 zile  să termin cu laudele la adresa lor.Au fost perfecți.Nu mi-au făcut nici un fel de problemă și au participat,împreună cu educatorii,la integrarea mea.

Pentru tot ce au făcut pentru mine,pentru felul în care m-au primit și acceptat,pentru sentimentele pe care le-am adunat pentru ei,LE MULȚUMESC ȘI ÎI IUBESC!

 

 

 

 

 

 

 

