Salut!

Desi sunt constient de faptul ca multi dintre cei care vor citi asta nu vor fi de acord cu mine,si o alta parte nici macar nu au auzit de ceea ce zic eu aici,o sa scriu totusi acest articol.
Stateam zilele trecute si „frecam” youtube-ul de colo-colo…de pe o melodie pe alta,fara insa sa gasesc ceva care sa imi atraga cu adevarat atentia.Am gasit insa,din intamplare,una din melodiile care mi-au marcat copilaria.

AS XX-INIMA TE CHEAMA 

Si am inceput asa sa imi aduc aminte,incet-incet,de anii cand eram doar un copil.Un copil care statea toata ziua afara cu prietenii lui si se juca.Un copil care nu avea grija calculatorului sau a telefonului mobil.Mancam pufuleti si beam suc la plic.Si pe langa astea,ascultam muzica acelor ani la casetofoane si casete vechi de care faceam rost cu mare greutate.Le derulam cu acel pix cu albastru in capat,care costa 1000 de lei.
Unde sunt acele vremuri?De ce oare au trecut?De ce oare nu se mai intorc?Imi e dor sa fiu copil,dar mai ales sa fiu copil atunci.A fost cea mai frumoasa perioada a vietii mele.
Din pacate,generatia de acum sau „generatia McDonalds” cum se mai numesc ei,nu mai inteleg nimic din acele vremuri.Ei asculta Guta,Salam,Inna si alte astfel de „muzici”.Muzica care nu va dainui.Ma indoiesc ca va mai asculta cineva INNA-SUN IS UP peste 10 ani.Dar melodii precum cele ce urmeaza vor fi ascultate si peste 50 de ani cu placere.Asa ca thumbs up pentru generatia Atomic.

N&D-VREAU SA PLANG

GENIUS-MACHO MAN

3SE-AMINTIRILE

Si mai sunt multe altele.Dar daca ar fi sa le pun pe toate,probabil ca ar dura zile intregi.

